december 03, 2008

Stulet värre

Det här fågeformuläret är taget från brunettbellas blogg. Egentligen bara för att jag inte känner att jag har någonting annat att skriva... men jag ill ju inte låta er sitta och vänta allt för länge på nästa inlägg.


1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
 
Jag är fan nöjd med mitt namn. Det fanns några år i mitt liv som jag inte var det. det var under den värsta babyboomen på nittiotalet och alla småglin bar mitt namn. Manhör hur någon ropar efter en bara för att inse att det kommer en liten nge springande med samma namn. det var jobbigt när man var på stan med polarna mellan 12-16 års ålder.

2. Saknar du något i ditt liv? 
ett jobb kanske? Annars finns det nog ingenting jag saknar så pass att jag kan pinpointa det på skunden. det är väl bra?

3. Sommar eller vinter? 
Det beror på om snackar vinter alá 80-tal... eller kanske sommar alá 2006 så det regnade hela sommaren... Jag tycker att båda har sin charm och skulle inte vilja välja.. men om jag måste välja så säger jag vinter. det är mysigare! och sommarn kan man ju resa till!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för? 
Inställning och attityd... vi träffades nömligen på en volleybollplan. och just där fanns inte så mycket fokus på de trevliga detaljerna i utseendet... men först utanför hallen? Ögon utan tvekan. som ett rådjur!

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? 
Ingen aning! men förra året fick jag ett betalt tandläkarbesök... det var bra!

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal? 
Ja, på ett "negativt" sätt. Alla som ser udda ut blir mer och mer attraktiva... bara en tidsfråga innan jag rymmer med nån emounge

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva? 
Jag e inte så berest så jag vet inte rikigt... men jag gillar sverige. sen så vill jag bo på lande fast nära stan... inte för mcket begärt väl?

8. Finns det något du ångrar att du gjort? 
ojojoj... hur många grejer skall jag nämna?

9. Hur många barn vill du ha? 
Fler än 0... sen beror det helt på tror jag. Har verkligen ingen schablon för hur många jag vill ha. men jag vet att jag vill i alla fall

10. Har du återkommande drömmar? 
Jag brukar drömma om samma sak i ett par nätter och sedan så byter jag.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då? 
Spagetti och kötfärssås måste jag nog säga.. det tröttnar jag aldrig på... man kan dessutom göra den så varierad. Käkar redan det flera gånger i veckan känns det som.. det är bra skit!

12. Märkeskläder eller inte? 
Skit samma! Jag tar det som ser bra ut i förhållande till priset. det tederar med andra ord att bli färre märkeskläder.

13. Vart ska du/ni fira jul? 
Överallt. Vi skall var hos mina föräldrar(två olika ställen). Sedan reser vi till Göteborg och firar med Skrollans på juldagen.

14. Har du ett nyårslöfte? 
Nej, jag gillar inte att göra mig själv besviken!

15. Vad har du för planer för dagen? 
Efterssom denna dag e slut om några minuter så tar jag väl morgondagen:
Snooza, vakna, äta, informationsmöte om alfakassan, jobba, lunch, jobba, hem, äta, träna, äta, sova... och någonstand mitt i allt detta så skall jag blogga lite också.

Hoppas det var infomativt... gör gärna samma grej! och hojta när ni gjort det så jag kan kasta mig dit och läsa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snott och gjort!

Miss M sa...

Då så! Då har jag besvarar också!