februari 24, 2009

Nu skriks det också!

Nu börjar människor bli arga för att jag inte uppdaterar också!

Ni skall veta att jag inte jobbar bra under press. Jag blir liksom nervös och börjar svettas, jag glkiderftyr barsa runyt på¨ tangenterplna ocgh såntr!

Ni ser! det går ju inte ens läsa!

Jag e en dålig bloggare.
Inte dålig på det jag skriver, där e jag kung, men dålig på att skriva. svårt att spotta ur mig massa ord så här på senaste.

Jag är inne i lite av en livskris och känner mig inte direkt motiverad..

Ni får helt enkelt ha överseende.
Jag hoppas att en dag ta helt nya tag och skriva ofta. men vi får helt enkelt se vad som händer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja, nu får du fan lov att komma igång igen! Men känn ingen press. Absolut inte. ;) Livskris? Urschamig. Hoppas det blir bättre.

pabbie sa...

jaaa, han är tillbaka! =)
haha.
Vad tycker du om the lost & damned?

Anonym sa...

Vi har överseende :-)

pabbie sa...

Jag tycker synd om din blogg. Du måste vattna den oftare.