februari 05, 2009

Ny taktik


Småtjejerna som hänger utanför mitt hus har ju som vana att fråga lite halvvänligt om man har lust att köpa ut ciggaretter åt dem. Efter ett år så har de äntligen fattat att den taktiken inte funkar på mig, utan försökte i stället med en ny. 

Samma gamla linjer: -Ursäkta, skulle inte du kunna köpa lite cigg åt oss?
-NEJ
-Snääääälla!

Men i stället för att bara låta trevliga så har  de lagt på en lite djupare ton med lite utdragna vokaler. ett litet försök till att låta förföriska och flörtiga.

Efter mitta andra nej så säger den ena: men jooooo, kom igen då. med ett inbjudande leende.

Jag kände mig nu tvingad att förklara för dem att den nya taktiken inte kommer funka på mig och förklarade samtidigt att jag bara tänder på könsmogna tjejer. efter det så förklarade jag även att jag innte kommer att köpa ut till dem förns de har fyllt 18 år. och då kommer jag endast att göra det för en extra hundring.

-määä. då kan vi ju köpa själva!
- Just det!

Skall bli intressant och se om de frågar nästa gång vi springer på varandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hhahaha helt rätt =) Fan va kul! Dom måste blivit snopna att få en sån utförlig kommentr tillbaka =)

Anonym sa...

Bra, de ska inet ha cigaretter!