februari 05, 2009

Rock on

Jag har köpt mig en rock. så här på ålderns höst (snart 27 för böveln) så ser jag framför mig att jag måste uppdatera min garderob lite.

Jag var inne hos grossisthandlaren för att prova ut någonting som får mig att se vuxen ut. väl där så får jag reda på att mina armar e för långa och att mina ben är för korta. hur det nu gick till vet jag inte riktigt efterssom jag alltid haft lite komplex för mina smala och långa spiror.
Jag var iaf tvungen att välja ut en och sedan skicka den till skräddaren för att förlänga ärmarna på den. och här är det slutgiltiga resultaten:
Vad tycks?
Jag vet att jag inte direkt är ordvitsarnas mästare, men den som inte förstod det roliga med rubriken är fan inte välkommen här längre.

och ja! jag är fullt medveten om att det är dags att rengöra spegeln!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg :)

Anonym sa...

Du är jätetfin :) Gôtt att du är tillbaks igen, har saknat dig! :)