januari 05, 2009

Barndom och första fyllan

Ni förstår, min pappa är väldigt förtjust i whiskey. Inte farligt förtjust alltså, utan hälsosamma mängder. Han är mer inne på kvalité än kvantite... det ligger inte i mina gener dock, som bilden nedan avslöjar.

Jag har inget som helst minne av detta, vilket jag nog inte heller borde! Men det är ju uppenbarligen så att detta är från min och brorsans första fylla.

Ni får själva gissa vem som är jag och vem som är brorsan.
Det lustiga är att vi ser precis ut såhär även i dagsläget efter en barrunda. visst e vi söta!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart ni är söta :)

Anonym sa...

Murph är till höger för han ser mest full ut.

Anonym sa...

Det är ju du i randig tröja ju!

Murphy sa...

Emma: Tackar=)

Johan: Jag gillar ditt resonemang, det var sant då och det är sant än i dag.

Lisa: du var så säker på din sak och du hade ändå fel=(

Anonym sa...

Meh! Det är visst du i randig tröja, dina föräldrar måste ha lurat dig... :)

Anonym sa...

Det syns ju långa vägar att det är du som är till höger. Sött. =) Min lillebror hade också sin första fylla väldigt tidigt, nämligen vid fyra års ålder. Haha. Det var kul. =)