januari 26, 2009

Tha challenge

Efterssom Björn gav mig valen: Jag, jag och jag så tvingas jag alltså motivera varför man skulle antingen gifta sig med mig, varför man skulle ha sex med mig och varför man skulle döda mig.

So here goes:

Gifta
Jag skulle vilja hävda att jag helt enkelt är en underbar kille som skulle göra allt för mig. Vi är liksom bästa vänner, och det finns väl ingen bättre att gifta sig med än den människa som känner dig bäst!?

Nuppa
Det blir ganska enkelt att motivera detta. Det är ju inte så mycket som man behöver för att någon skulle vilja ha sex med dig, det är utseendet. Som vi alla vet så är jag ju helt oemotståndlig och jag skulle aldrig tacke nej till en natt med mig själv(låter lite fel, men det är så sant som det är sagt)

Mörda
Jag skulle vilja mörda den där dryga tomten som alltid säger massa grejer som egentligen inte behöver sägas. Han e odräglig och förtjänar att dö.

Hoppas det duger för ers kunglighet(Björn)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är nöjd. I set you free.