januari 13, 2009

Nytt skede

Johan ställde en väldigt bra fråga... Han undrade om jag hade slutat blogga.

Och jag kan säga att det nästan känns som så, jag har inte alls samma driv att skriva ett inlägg längre. Dessutom så har det hänt grejer som gör att jag inte riktigt har tid.

För det första så har Allsvenskan dragit i gång och vi har fler matcher på kortare tid. Det gör ju sitt till vad gäller den tidmässiga ledigheten.

För alla er om är intresserade av hur det går för oss så finns tabellen alltid at få tag på här: http://www.volleyboll.se/Table.aspx?TournamentId=54297

Och för er som vill följa mitt avancemang i poängligan så måste ni ju först veta vad jag heter på riktigt, och sedan går man hit:http://www.volleyboll.se/p6_complete.aspx?id=54297

Sen så finns det ju faktiskt fler anledningar till att jag inte bloggar lika mycket längre, till exempel så läggs tid på att hitta ett jobb, och sen så råkade det hamna et  xbox i min TV-hylla för inte så länge sedan, och där sitter jag ett onyttigt antal timmar varje dag. Men jävlar vad kul det är!

Jag har dok inte slutat blogga ännu, och jag kommer nog inte göra det heller, men det kommer inte att vara lika akivt som det än gång var. Vi kan väl säga som så att jag e nöjd om det blir ett inläg varje vardag, efterssom jag har dubbla matcher varje helg över hela sverige s finns det annat att gör när man ärpå språng.

Men lika dåligt som det har varit den senaste tiden skall det inte få fortsätta vara!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Okej.. jag började undra... .-)

Anonym sa...

Meh. =( Jag saknar ju Murfans blogg...

Anonym sa...

Meh. =( Jag saknar ju Murfans blogg...

Anonym sa...

Jag känner mig också less och oinspirerad just nu, och så hinner jag inte riktigt med... :(

Anonym sa...

Saknar ju dina små finurligheter och galenskaper....speciellt ja du vet vad...

Murphy sa...

Bella: förlåt!

ariaM: förlåt, och hur kommer det sig att du alltid lämnar två identiska kommentarer? brist på fantasi? det har du gjort flera gånger tidigare, jag bara orkade inte ta bort den ena i dag=)

Lisa: Du är alltid förlåten!

Johan: Jag vet, jag vet! Jag måste få igång den igen!