november 29, 2008

Vinst varje dag

Återigen så gick vi ur kampen som segrare.
Vi spelade återigen en match mot ett sämre lag. Vi vinner matchen men inte mycket mer.

Vi skall krossasådant motstånd, inte hålla på och slarva bort massor av gratispoäng. Motståndet vi kommer stöta på efter jul kommer att vara mycket bättre. Det är dags att hitta vårat spel nu!

Min personliga insats var mycket varierad. Jag var på halvkass humör i dag och hade svårt att stänga ute vissa moment. Detta ledde i sin tur till att jag hade svårt att sköta mina uppgifter på plan. Jag gjorde 3 av 4 grejer riktigt bra, men det räcker inte efterssom den fjärde är en av de viktigare.

Nu är det två matcher kvar innan uppehåll och det är dags att visa att vi vill vara med och slås om förstaplatsen i år!

Inga kommentarer: