november 28, 2008

Välkomna

Whasssuuuuuuup!
Nu var det dags att ta klivet in i en ordentlig portal som inte är full av massa förbannade buggar och shit!

Till en början så vill jag välkomna alla er som slaviskt följde min andra blogg... för det vet jag att ni gjorde, ingen ide att förneka det!

Sen så vill jag välkomna eventuella nya läsare. Välkomna!

Designen kommer förmodligen att ligga i fokus den närmaste tiden då jag har väldigt lite med tid och väldigt mycket att stå i. så jag kanske kommer slänga upp några guldkorn från min gamla blogg. för gamla läsare blir det ju lite kul att komma ihåg hur det var i början.. och för er andra så soelar det ju ingen roll!

Tills vidare

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fan så jobbigt att lämna kommentar här...

Linda sa...

Åhå, du valde oxå detta place... Sweeeet!!

Murphy sa...

Lisa-fisa: Inte alls! precis som hos björn... klicka bara i den lilla rutan för open-id!

Linda: Absolut... det är sån sjuk skillnad! man känner sig helt fri!

Anonym sa...

Så det är här du busar nuförtiden??

Anonym sa...

Grattis Murphy! Du har tagit livet ut i det vuxna bloggarlivet :D Sweet blogg ;)

Murphy sa...

tack björn!