december 11, 2008

ALLA SOM BLOGGAR I STOCKHOLM, SE HIT!

Jag har kommit i kontakt med ett litet nystartat bolag som utvecklar ett verktyg. Målet med detta verktyg är att revolutionera bloggandet som vi känner det i dag!

Nu skall jag hjälpa dem att utveckla detta verktyg med min expertis inom bloggningens ädla konst. Men det behövs fler personer som kan ge sin input.

Det är lite i sista sekund, jag vet. Men på måndag kväll så bjuds det på nån form av mat om man hjälper till. Det kommer att ta ca 2 timmar. Efter detta så skall alphaversionen arbetas fram och förhoppningen är att släppa den i början på nästa år. Alla som hjälper till att lämna input kommer att belönas med denna alphaversion, samt möjligheten att göra grejer som inga andra bloggare kan göra.

Man behöver självklart inte vara bosatt i stockholm, utan det räcker gott och väl med att vara där.

Om man är intresserad vilket man bör vara så får man lov att höra av sig till mig via mejl. terasoul@hotmail.com. 

Hör av er nu, det är en order.=)

Inga kommentarer: