december 17, 2008

Dumbo och Mårten

Ja ni. Tenta på fredag. Men skit i det. Nu har jag erövrat datorn så nu jäklar! 
Jag överhörde nämligen en liten konversation härom kvällen. Den löd så här (tänk lite så där söta barnröster..):
Dumbo: - Nämen! Hej Mårten!
Mårten: - Hej Dumbo!
Dumbo: - Hur mår du?
Mårten: - Jag mår bra! Hur mår du?
Dumbo: - Jag mår också bra! 
Mårten: - Jaha. 
Dumbo: - Vad har du gjort idag?
Mårten: - Jag har varit på utflykt! 
Dumbo: - Wow!!! Vart då!?
Mårten: - Jag var i ... vardagsrummet!!!!!
Dumbo: - Wow!!! Vad häftigt!!
Mårten: - A-a! Det var jättehäftigt! Vad har du gjort idag?
Dumbo: - Jag var också på utflykt!
Mårten: - Jaha, vart då?!
Dumbo: - Bara under sängen :(
Mårten: - Äsch, det måste ju också varit häftigt!
Dumbo: - Jo, det var det väl. Det fanns en massa häftiga mjuka grå moln där!
Mårten: - Jaha! Vad häftigt! 
Dumbo: - A-a! Men nu ska jag sova!
Mårten: - Okej!
Dumbo: - Godnatt, Mårten!
Mårten: - Godnatt, Dumbo!
Dumbo: - Sov gott, Mårten!
Mårten: - Du med, Dumbo!
Dumbo: - Godnatt!
Mårten: - Godnatt!




Visst är dom söta? Jag tror att dom har blivit kompisar. Får se vad dom pratar om ikväll :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dumbo & Mårten kan hämta ett sånt där "pris" i min blogg...de verkar fan aldrig ta slut verkar det som...

Anonym sa...

Vad glada dom kommer bli! Dom har inte vunnit nånting tidigare, förutom varandra :) Dom kommer och hämtar ett sånt pris imorn då!

Anonym sa...

Dumbo är för söt. Jag smälter.

Anonym sa...

Hihi :) Men Mårten då?

Anonym sa...

Älskar Dumbo :-)
Du, om du har tid, ork och lust: pliis kolla då min blogg imorgon, en av mina vänner gästbloggar om ett mycket viktigt ämne. Hörs!