december 13, 2008

En fantasifull rubrik med mycket substans

När jag kom hem i går så var det bakdags... varför vet jag inte riktig, det var ju inte till mig... utan till Skrollans lagfest. Jag antar att jag helt enkelt är för snäll för att säga nej.

Det står då i Skrollans inlägg att det är de sista på ett tag. WHY? Vill ni inte ha kvar hennes tankar? hon kan nog blogga om annat än idol.

Vi kan sedan konstatera att dagens löpsedlar om otrohetsfajter handlar om Kevin och airaM. Med tanke på hur kär airaM är så...

Även om jag gillade Alice så känns det som en rättvis seger. Kevin var bra, riktigt bra. Han hade ju dessutom lite mer erfarenhet in i tävlingen än de övriga efterssom han har varit med i bla melodifestivalen på Malta. Men han är den bättre artisten, även om jag faktiskt tyckte att Alice var bättre i går. Dette skulle jag kunna fortsätta et bra tag. Men det känns meningslöst.

Nu skall Skrollan snart annordan en fest med sitt volleyboll i dag som just vann sista matchen innan jul, yay! Men innan dess skall jag till min lillebror Nivea och fira honom. Han fyller nämligen år i dagarna. så passa på att ta er dit och gratta honom. Han finns här till höger.

På återseende!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du full?

Murphy sa...

Nej, jag e spiknykter!

Anonym sa...

HAHA! Det var roligt. Och sant, förstås. Klart att jag är kär i Kevin.