december 02, 2008

Min önskelista

Jag tänkte som såhär va... det börjar ju närma sig jul nu och jag vet att jag har familjemedlemmar som läser här.. så jag tänkte att jag lite diskret presenterar min önskelista så att de vet vad de kan köpa åt mig.

som en liten notering här måste jag bara säga att det är töntigt att önska sig billiga grejer!

  1. Ny telefon, närmare bestämt en Samsung Omnia smartphone. Denna lilla lur är fullspäckad av underbara funktioner där jag ser wlan som den "viktigaste"
  2. Xbox 360. Vilket version som helst utom den utan hårddisk. gärna den svarta, bara för att det är snyggare.
  3. Massa spel till mitt nya Xbox
  4. Ett jobb
  5. Ett ritbord till datorn, bara för att.
  6. Massa andra onödiga teknikprylar
Så där kära familj... ut och shoppa med er!

1 kommentar:

Anonym sa...

okej.. kan du ju fet glömma. jag kanske kan köpa ett spel till ditt oexisterande xbox..