december 01, 2008

tuttrån?

Vilken genialisk idé! Helt fantastisk! läs detta.
Jag e mest nyfiken på hur de kom på iden att blotta sig för att lättare kunna sno folks plånbok.

Han:- Älskling, Jag har tänkt på en sak
Hon:- Jaha, det var väl bra att du tänkte för en gångs skull
Han:- Inte bråka nu, jag har en ide!
Hon:- Okej, okej, berätta då.
Han:- Du har ju en hyffsad hylla!
Hon:- Jaaa??
Han:- Om du blottar dig på stan så kommer ju männsikor tappa intresset för allt annat som händer omkring dem!
Hon:- Jo, förvisso.
Han:- Och då passar jag på att sno deras plånbok!
Hon:- Du är för fan dum i huvet!
Han:- Nej nej nej, det kommer funka, jag lovar!

Eller var det kanske tjejen som bara ville få lite uppmärksamhet? Och då såg killen sin möjlighet.. Har de sett det i en film?

Största frågan är nu vad de hade inhalerat när de kom på det hela?

Jävlar också! Nu kommer jag få feministerna efter mig! Jag antog att det var en kille och en tjej!

Så i förebyggande syfte så vill jag säga förlåt, jag inser verkligen att det lika gärna kunde vara två tjejer! Det bara blev såhär i all hast. och efterssom normen ofta brukar visa på en kille och en tjej så blev det så. Förlåt! Keep on fighting

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske var två killar, faktiskt? Hallå? Hört talas om man-boobs?

Murphy sa...

FAN, jag visste det!... ditt palats krympte just med ungefär hälften!

Anonym sa...

Varför då? För att jag talar sanning?

Murphy sa...

JA