december 02, 2008

Älska att hata eller vise versa

Jag pratar självklart om youtube. Hatkärleken till denna ändlösa plats är likt inget annat. Jag älskar youtube för att det skänker mig så mycket glädje, men jag hatar det för att det finns för mycket att se!

Ni vet hur det är. Man sitter framför datan och blir tipsad om något specifikt på youtube. Man går och kikar på det och rätt vare e så e man fast. Alla relaterade filmer som man vill se. man måste ju dessutom öppna dem i en annan flik för att man inte skall tappa bort fler grejer man vill se.

Helt plötsligt så sitter man där med 147 öppna flikar och en webläsare som är redo att ta livet av sig. Den till och med hotar en och påstår sig kunna tillkalla andar från efterlivet. Man öppnar en flik till och det är slut på lidandet. Datorn lägger ner sin verksamhet och man måste reboota.

Där sitter man i sin kontorsstol framför en svart monitor och drömmer sig tillbaka till när man var lycklig. Men samtidigt så inser man att det var lika bra efterssom man annars hade suttit hela natten.

I detta inläggs ära så tänkte jag bjuda er på tre otroliga entertainers. Låt er väl smakas.


1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, vad jag fell in love with killen som spelar gitarr med fötterna. =)