december 01, 2008

Hög tid

Att gå och lägga sig börjar det bli.

Jag skall nämligen jobba i morgon. Ja se på fan!

Jag har via en kompis hittat lite av ett deltidsjobb på behov. Förra veckan blev det ju dock en himla massa timmar. Det kommer inte bli lika mycket nu i veckan tyvärr, men jag e glad så länge jag får några alls.

För er som missat det så har det varit bekymmer i mitt lilla paradis på sistone. Blev av med jobbet på felaktiga grunder och har sedan dess varit ganska låg och mitt normala humör har sjunkit som en sten.

Jag känner dock att jag är på väg tillbaka nu och hoppas att jag snart kan hitta ett jobb som faktiskt ger lite substans till mitt liv. Någonting där jag kan aktivera min hjärna.

Det ställe som nu är snälla mot mig och ger mig så mycket timmar de kan handlar om en grosist. ett jobb som innefattar mest lageruppgifter, men även diverse andra grejer. Jag trivs riktigt bra där och hoppas att deras kunder inte påverkas av lågkonjukturen utan öppnar sina feta konton och beställer massor i stället. För då skulle det kanske öppnas upp mer timmar och med lite tur en heltidstjänst.

Men jag får ta det som det kommer och hoppas på det bästa!

Inga kommentarer: