december 08, 2008

Awardtime

Jag har fått detta pris av Johan, airaM, Lisa-fisa, Nattis. Alla dessa underbara människor får en liten stjärna i länklistan till höger bara för att de är så vänliga. Som en liten guldstjärna man fick i skolan för att man var lite extra duktig liksom.

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den. 

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån. 

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor. 

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden 
Jag ger min award till:


Jag tänker som såhär: Efterssom alla bloggar som jag har till höger tillhör min stabilare läsning så tänkte jag att jag lägger hit de bloggar som jag läser mest. Oftast när jag är inne och kollar runt så är det bara ett fåtal bloggar jag hinner kolla och knappt det, vissa andra får vänta på mittt besök till jag har lite tid över liksom.

airaM - Som en öppen blogg: Jag skulle vilja andvända samma motivering till henne som hon hade till mig. En verklig människa med verkliga problem, men hon hittar titt som tätt det positiva i sitt liv och får genom det andra att må bra. En vänlig själ!

TeeJay - Copywrite this: Killen som nytände min bloggarsjäl, en bra vän med en fantasi som passar till något sorts kreativt. Även om han inte vill ha priser, han behöver inte skicka vidare.

Johan - Ensamliv: En tvistad hjärna med stora problem. Jag är inte den som tänker hjälpa honom dock, för jag älskar de sjuka grejer som ploppar upp i skallen på honom!

Lisa-fisa - Myskomorsan: För att hon lär mig en massa nya sextricks och för att hon e en ytterst sprallig person som är riktigt trevlig. Visste ni förresten att jag vet hur hon ser ut på riktigt??

Jag vill trycka på att det inte på något sätt är så att jag favvoriserar dessa bloggar allt för mycket. ALLA bloggar som ligger i min sidokolumn förtjänar detta pris. Anledningen till att alla inte får den är för att jag inte vill. Alla är inte så bra på att uppdatera liksom, och då vet man att man inte behöver kasta sig dit. Men till dessa så gör jag det.

men åter igen... om ni letar efter den ultimata läsningen så är det bara gå igenom listan till höger!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Danke bitte!

Anonym sa...

Tack vännen! Men din motivering skulle ju kunna misstolkas... ;)

Anonym sa...

Danke danke! Bara älskar din motivering...jag är rörd till bådde tårar och nåt annat som jag inte kommer på just nu...

Anonym sa...

Tack bästa Mörfy! =) Nu blev jag jätteglad. Faktiskt. Tack.

Anonym sa...

Har också fått den. Blev sjukt glad.