december 16, 2008

Lite att göra

Jag känner att jag har tappat greppet lite om bloggandet lite den senaste tiden. Det är ju beklagligt för er som gillar att komma hit och läsa. Men för en gångs skull så känner jag mig inte tvungen att blogga, utan känner mig till ro med det hela.

Det är mycket som händer just nu nämligen, som kanske kan förklara det dåliga bloggandet. Jag har tagit på mig att anordna Riksmästerskapen i Volleyboll, med allt vad det innebär från att ta emot anmälningar till att annordna banketten. Sedan så har vi ju det nya jobbet att tänka på, samt jobbsökandet efterssom det inte är en direkt säker anställningsform med behovsbas.

Så ni får helt enkelt leva med att jag kanske inte bloggar så mycket om vanligt. Jag bara hoppas att ni håller står ut med det och stannar kvar som läsare. puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fullt förståeligt. Bloggande skall bara vara en kul sidogrej, inte det som upptar allt ens tänkande :)

Murphy sa...

Skönt att jag inte är ensam om att tycka så.. Visste att jag kunde lita på dig, Björn! *manly-clap-on-shoulder*