december 04, 2008

Mårten is back!

Sitter just nu på skithuset och kom på att jag helt har glömt bort att berätta för er att Mårten kom tillbaka i går.
Kl 23.56 ringde det på dörren. Där står mårten, skäggig och jävlig.Full som ett ägg var han också! Säger knappt hej utan bara ber mig gå ut och betala taxin.

Jag hinner knappt komma tillbaka innanför dörren innan han ber mig vara tyst så att han kan sova. Han hade en tanke att ducha lite först... det hela slutade kort och gott i att han sov i badkaret.

Imorse så frågade jag vart fan han tagit vägen!? Han skulle ju ta hand om dumbo åt mig!
Det visar sig att han blev skraj för en liten elefant, så han hade dragit till danmark och supit skallen av sig i 14 dagar.

Han informera mig dessutom att han inte kan göra någonting åt min dumbosituation. men pengarna jag betalade honom hade han supit bort! Detta betyder i sin tur att jag måste hitta någon som kan ta handom både dumbo och mårten! Jag funderar på at ringa in min gamla specialops kontakt Leif... leif är en stor elak jävel som inte blir rädd för någonting!

Jag ser till att hålla er informerade!

2 kommentarer:

Daniel sa...

Så brukar det gå när man super hälsar finnen

Anonym sa...

hahha! störtskönt!