december 15, 2008

Nu klarnar det hela

Som Bella tidigare frågade mig: hur gick det på det livsavgörande mötet?

Jag kan väl säga som så att just det mötet blev inte så avgörande utan det blev i stället mötet i dag. Man kan väl säga att jag förhandlade med min forna arbetsgivare, som jag inte tyckte skötte saker och ting fullt så smidigt som önskat. 

Jag gick därifrån nöjd och jag misstänker att de var lika nöjda. En överenskommelse som gjorde båda parter nöjda helt enkelt. Det var ganska skönt.

Det kapitlet i mitt liv är nu avklarat och jag slipper gå omkring med det i ryggsäcken. Det leder i sin tur förhoppningsvis till att jag blir en betydligt gladare människa.

Just nu har jag en otrolig huvudvärk dock, det var ganska så pressande att sitta och vänta medans min ombud skötte förhandlingen.

Men i skrivande stund är jag, trots huvudvärken, så här glad:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh? Fick du pengar? Massa pengar? =P

Murphy sa...

din slutledningsförmåga är inte helt ute och cyklar=)